طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی

دنیای فوق العاده کاتالوگ
سپتامبر 22, 2018
روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی
سپتامبر 23, 2018

طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی

در اینجا سعی داریم به موضوع کلی طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی بپردازیم. در راه اندازی غرفه نمایشگاهی لوکس می بایست خلاقیت ، ظرافت ، و از بهترین وسایل منجصر به فرد برای اینکار استفاده شود. تا شکل خاص و لوکسی به خود بگیرد. در ادامه به برسی نکته های اصلی که در یک غرفه لوکس نمایشگاهی می بایست در نظر داشته باشید می پردازیم.
برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه و طراحی غرفه نمایشگاهی می توان با کمک مشاوران و متخصصان در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه خود را منحصر به فرد و حرفه ای کنید .

طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی

اولین کاری که در طراحی غرفه نمایشگاهی باید انجام دهید

نخستین برای راه اندازی غرفه نمایشگاهی مناسب طراحی غرفه نمایشگاهی می باشد که برای صرفه جویی در هزینه ها باید به آن دقت زیادی شود زیرا بیشترین تاثیر را در قیمت ساخت غرفه دارد. طرح های کروی و مدور ، طرح هایی که احتیاج به CNC  یا شابلن کاری داشته باشد و یا طرح هایی که احتیاج به استفاده از سازه های نگهدارنده جانبی دارند عمدتا موجب بیشتر شدن قیمت های طراحی غرفه خواهند شد. همچنین شرکت های غرفه سازی که خود کارگاه نجاری ندارند مجور هستند که از پیمان کاران نجار به شکل پروژه ای استفاده نمایند که این کار موجب بیشتر شدن چشمگیر هزینه راه اندازی غرفه می شود. به شکلی می توان گفت طراحی غرفه نمایشگاهی  عمده ترین و اصلی ترین عنصر در قیمت گذاری غرفه نمایشگاهی هستند.

چه افرادی می بایست در غرفه حضور پیدا کنند

موقعی که حرف از غرفه داران می شود اولین انتخاب برای حضور اعضای کادر مهم شرکت می باشند که با زیر و بم قسمت خود آشنایی دارند و می توانند به سادگی مخاطبان را راهنمایی کنند.

بنابر این فهرست اشخاصی که بهتر است در غرفه حضور پیدا کنند و وظیفه های آن ها را تهیه کنید. مهم ترین شخص نماینده اصلی شرکت می باشد. این شخص می بایست یکی از اعضای هیات مدیره باشد که به شکل  عادی در جلسات گوناگون شرکت حضور دارد و همه ی چالش های پیش رو و اهداف اصلی شرکت آگاهی دارد. این شخص می تواند به شکل چرخشی از بین اعضای هیات مدیره انتخاب شود و حتی رئیس هیات مدیره به شخصه در نمایشگاه حضور پیدا کند. حضور این اشخاص به علت قدرت در امضای قرارداد و امکان تصمیم گیری برای شرکت اهمیت زیادی دارد.

طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی

مسئول غرفه نمایشگاهی را می توان قوی ترین شخص داخل هر نمایشگاه معرفی نمود چرا که همه ی کارهای هماهنگی، اجاره وسایل، امضا، غرفه سازی یا حتی تخریب و تخلیه وسایل پس از تمام شدن نمایشگاه بر عهده وی است و چنان چه کوچک ترین مشکلی در کار صورت گیرد او مسئول خواهد بود بنابر این شخصی را انتخاب نمایید که از توانایی های مدیریتی برخوردار باشد.

در پایان این هرم اعضای خدمه و تدارکات حضور دارند که با مخاطبان به شکل مستقیم در ارتباط نیستند ولی اهمیت کار آن ها پایین تر از مسئول غرفه نمایشگاهی هم نیست. اعضای خدمه می بایست در نظر داشته باشند که غرفه نمایشگاهی همواره می بایست در تمیزترین حالت خود قرار گیرد. هم چنین خدمه هر لحظه می بایست آماده پذیرایی از مهمانان باشند چرا که مهمان ناخوانده و ناگهانی از جمله خصوصیات یک نمایشگاه می باشد، هم چنین نوع پذیرایی و ادب این اشخاص هم می تواند در جلب نظر مخاطبان اثر گذار باشد.

مطلب مرتبط:

غرفه‌هایتان را به شکل خاص بسازید

غرفه سازی ساده و ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *