چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال آرته چاپ

در چاپ دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم دیجیتال از کامپیوتر بر روی انواع کاغذ و مقوا و امکان تنظیم رنگ دستگاه چاپ با پروفایل های اختصاصی همان سفارش امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک برگ با هزینه کم فراهم شده است .
در ابتدای راه چاپ دیجیتال، یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیون ها برگ ساخته نشد، بلکه در مدت زمان عمر خود نهایتاً می توانست هزاران برگ چاپ کند ولی در حال حاضر طی چند سال گذشته با تولید دستگاه های چاپ دیجیتال صنعتی امکان چاپ  تا بیش از 5000 برگ در ساعت فراهم گشته که با توجه به هزینه تمام شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به صرفه می باشد.

البته از دیگر امکانات این دستگاه های دیجیتال صنعتی امکان چاپ برروی کاغذ 60 گرمی و کاربن لس تا مقواهای 350 گرمی می باشد که در گذشته و دستگاه های قدیمی این مهم امکان پذیر نبود و مشتری مجبور به انتخاب های محدود بود.

همچنین دیگر نیازی نیست برای چاپ پاکت حداقل 1000 عدد سفارش دهید و حداقل یک هفته زمان را از دست بدهید. می توانید با استفاده امکانات مدرن جدید به تعداد محدود مثلا 50 یا 100 عدد پاکت حتی به نام افراد مختلف به آرته چاپ سفارش دهید و حداکثر تا 24 ساعت تحویل بگیرید.

با توجه به نیاز واحدهای تولیدی و بازرگانی به داشتن کاتالوگ، بروشور ، کارت ویزیت ، و دیگر نیازهای چاپی با تیراژ کم و دستیابی سریع به این ملزومات تبلیغاتی و چاپی واحد چاپ دیجیتال شرکت آرته چاپ با ورود و نصب پیشرفته ترین نسل جدید دستگاه چاپ دیجیتال در دنیا (Konica Minolta Bizhub Press C1085) در ابتدای سال  1395 و ارائه خدمات تکمیلی پس از چاپ (شامل صحافی مفتول لوپ و ساده، صحافی فنر دوبل، صحافی چسب گرم، خط تا، لب گرد، سلفون مات،سلفون براق، سلفون مخملی، برش دیجیتال، لمینیت گرم ، لمینیت سرد و …) آماده انجام سفارشات مشتریان گرامی با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.