چاپ کارت با چاپگر مستقیم

 

کارت PVC
کارت PVC
کارت PVC

قیمت چاپ کارت شناسایی PVC (پی وی سی) با دستگاه چاپ مستقیم

تعداد
بالای 500 251 تا 500 101 تا 250 50 تا 100
یک رو رنگی
دو رو رنگی
یک رو رنگی / یک رو تک رنگ مشکی
دو رو مشکی
یک رو مشکی
کارت طلایی با چاپ دو رو مشکی
کارت نقره ای با چاپ دو رو مشکی
کارت مشکی با چاپ دو رو طلایی
کارت مشکی با چاپ یک رو طلایی
چاپ طلایی یک رو

(بدون احتساب قیمت کارت)
لایه امنیتی یک رو

(بدون احتساب قیمت کارت)
  • قیمت ها به تومان می باشد.

  • قیمت های فوق صرفاً جهت چاپ بر روی کارت های PVC معمولی می باشد. در صورت نیاز به چاپ بر روی کارتهای خاص (کارتهای بدون تماس ، مغناطیسی ، هوشمند و …) با ما تماس بگیرید.

  • تعرفه فوق جهت سفارشات حداقل 50 عدد می باشد. جهت آگاهی از تعرفه چاپ کارت PVC در تعداد کمتر از 50 عدد با ما تماس بگیرید.

  • بهترین نوع ارائه فایل برای چاپ کارت ، ارائه طرح لایه باز با فرمت PSD و یا  TIFF به صورت RGB و با وضوح 300 dpi در ابعاد 86 × 54 میلی متر می باشد.

  • اطلاعات متغیر کارتها (مانند مشخصات فردی ، شماره گارانتی و …) در قالب فایل اکسل دریافت می گردد. بدیهی است هزینه آماده سازی فایل (تایپ ، اسکن تصاویر و طراحی) جداگانه محاسبه می گردد.

چاپ کارت

به طور کلی جهت چاپ کارت های PVC (پی وی سی) فاقد اطلاعات متغیر (در تیراژ بالا) چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که اطلاعات مورد نظر جهت چاپ بر روی هر کارت متغییر باشد (مثل نام و تصویر در کارتهای شناسایی) از چاپگرهای کارت PVC (پی وی سی) استفاده می شود. در چاپ به وسیله این دستگاهها از دو مکانیزم زیر استفاده می گردد :

چاپ حرارتی مستقیم (Termal Direct Printing)

چاپ غیر مستقیم (Re-Transfer Printing)

در مکانیزم چاپ حرارتی مستقیم ، هد چاپگر مستقیماً بر روی ریبون و کارت قرار گرفته و رنگها به سبب حرارت هد بر روی کارت می نشیند. ریبون مورد استفاده از 4 لایه رنگی YMCK و یک لایه تثبیت (Overlaye) تشکیل شده است.

در مکانیزم چاپ غیر مستقیم تصویر توسط هد روی فیلم چاپ و سپس از فیلم بر روی کارت منتقل می گردد.شیوه چاپ غیر مستقیم به نسبت چاپ مستقیم گرانتر بوده و از ماندگاری و کیفیت چاپ بالاتری برخوردارمی باشد.

کارتهای PVC (پی وی سی) بسته به نوع کاربرد از لحاظ ذخیره داده ها دارای انواع گوناگونی می باشند که در زیر صرفاً به ذکر دسته بندی آنها اکتفا گردیده است.

  • کارتهای ساده (Blank)

  • کارتهای مغناطیسی / مگنت (Magnetic) : همانند کارتهای بانکی با نوار مغناطیسی

  • کارتهای RFID (بدون تماس/ Contactless) : کارتهای دارای تراشه های رادیویی داخلی ، همانند کارت مترو (از انواع تراشه های RFID می توان به دو نوع بدون تماس Mifare ، EM 125 KHz اشاره نمود.)

  • کارتهای هوشمند (Smart Card): دارای تراشه های الکترونیکی قابل مشاهده همانند کارت سوخت

تماس با چاپ دیجیتال آرته

چاپ بر روی کارتهای PVC

در حال حاضر یکی از پر کاربردترین شیوه های احراز هویت جهت ارائه خدمات گوناگون ، بهره گیری از کارتهای PVC (پی وی سی) می باشد. کارت سوخت ، کارتهای اعتباری و بانکی ، کارتهای شناسایی و عضویت ، کارتهای حضور و غیاب و کنترل تردد ، کارتهای تخفیف و … از نمونه های استفاده از کارتهای PVC می باشد.
با توجه به موارد بسیار استفاده از کارتهای PVC (پی وی سی)، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه بر روی این کارهای حائز اهمیت می باشد.

قبل از پرداختن به موضوع چاپ کارتهای PVC (پی وی سی) ذکر این نکته لازم است که این کارتهای از لحاظ ابعاد دارای استاندارد CR-80 می باشد.

ابعاد کارت PVC

ابعاد کارت PVC استاندارد 86 × 54 میلی متر و ضخامت آن 760 میکرون (0.76 میلی متر) می باشد.