روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی

طراحی لوکس غرفه نمایشگاهی
سپتامبر 23, 2018
نکته های اصلی و مهم در طراحی بروشور
سپتامبر 25, 2018

روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی

در اینجا می خواهیم به موضوع کلی روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی بپردازیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید به یک درآمد عالی برسید باید به فکر راه اندازی یک غرفه در نمایشگاه ها باشید تا بتوانید محصولات و کالاهای خود را به نمایش بگذارید، تا از این طریق با جذاب مخاطبان خود به طرف محصولات خود می توانید به راحتی به یک در آمد خوب دست پیدا کنید. در ادامه با  نحوه ساخت و اجرای غرفه همراه ما باشید.

پس با در نظر داشتن اهمیت زیاد نمایشگاها سالانه شرکت های زیادی در نمایشگاه ها غرفه هستند و هزینه های بسیاری برای تبلیغات و دیگر خدمات نمایشگاهی که موجب می شود در نمایشگاه حضور خوبی داشته باشند انجام می دهند.

روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی

موقع حضور در نمایشگاه ها موارد و فاکتور های بسیاری هستند که به طبع هر کدام اثر ویژه ای روی قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی خواهند گذاشت چون غرفه نمایشگاهی می بایست مناسب با نمایشگاهی که برگزار می گردد طراحی و اجرا شود

بعضی از فاکتور های اصلی که در ساخت غرفه مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند عبارتند از:

1- نوع نمایشگاه 2- قوانین اجرا کننده نمایشگاه 3- مکان اجرای نمایشگاه  4- مقدار زمانی که ساخت غرفه  نمایشگاهی طول می کشد 5- متریال مصرفی در راه اندازی غرفه نمایشگاهی

مزیت های استفاده از غرفه نمایشگاهی از قبل ساخته شده:

وزن کم و با دوام در مقابل زمین لرزه:

راه اندازی غرفه نمایشگاهی با سازه های از قبل ساخته  وزن خیلی کمی دارند و خیلی انعطاف پذیر می باشند، این انعطاف جایی خود را نشان می دهد که خدایی نکرده زلزله به وقوع بپیوندد.

بر حسب المان های استاندارد جهانی:

این سازه طبق استانداردهای روز جهانی می باشند و در عین کاربردهای مختلف خود معمولاً، عوامل زیست محیطی را هم به خطر نمی اندازند!

بیشتر کردن سرعت فاز اجرایی:

در اجرای غرفه نمایشگاهی سرعت عنصری مهمی به شمار می رود، از این رو بهتر است با در نظر داشتن سرعت زیاد در اجرای این سازه های از قبل ساخته شده؛ از آن ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی بهره گیری کنیم.

امکان بازیافت دوباره:

نمایشگاه تمام شد، حالا زمان آن رسیده است که سازه های از قبل ساخته شده مصرفی در غرفه خود را باز نموده و منتظر رویداد تازه ای نمایشگاه بعدی شوید!

حمل و نقل آسان و راحت:

آسان ترین راه جا به جایی ممکنه را برای شما همین سازه های مدولار یا پیش درست شده به ارمغان خواهند آورد. سازه هایی که حتی برای راه اندازی یک غرفه نمایشگاهی می توان با دست هم آنها را حمل و نقل کرد.

روش های ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی

راه اندازی غرفه نمایشگاهی یا غرفه های ساختنی:

وسایل تشکیل دهنده این غرفه ها شامل چوب ، سرامیک یا پارکت ، پروفیل های آهنی ، یونولیت و شیشه است. چوب ها در کارگاه نجاری بر حسب طرح برش داده خواهند شد و پس از حمل به محل نمایشگاه در اطراف پایه های چوبی و یا پروفیل های آهنی قرار خواهند گرفت و فضا سازی می گردند. بعد از آن قسمتی از رنگ آمیزی باقی مانده چوب ها برای پوشش اتصالات و برش و جا انداختن شیشه ها صورت می گیرد و در پایان کف سازی غرفه صورت می گیرد. شایان گفت است که تجهیزات مورد استفاده در غرفه ها نظیر مبلمان برای استفاده در بخش VIP آبسرد کن ، LCD و … به شکل آپشنال و جدا از هزینه غرفه لحاظ می شوند.

غرفه های نمایشگاهی اسپیس فریم:

این غرفه ها در 2 نوع درونی و بیرونی هستند. این غرفه ها به شکل معمول از فلزاتی با آلیاژهای گوناگون ساخته  میشود و از یک الگوی کلی ساخت پیروی خواهند کرد. ستون های فلزی و فضاهای میان آن ها که با قاب های چاپی و یا بنر ها پر شده اند از مشخصه های مهم این نوع ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد.

مطلب مرتبط:

مصالحی که باید در غرفه سازی استفاده شوند

نکاتی پایه در غرفه سازی و نقش آن در اشتغال زائی چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *