چند روش برای طراحی یک بروشور اثرگذار

مصالحی که باید در غرفه سازی استفاده شوند
سپتامبر 17, 2018
در مورد بروشور تبلیغاتی بیشتر بدانید و تفاوت آن با کاتالوگ چیست؟
سپتامبر 18, 2018

چند روش برای طراحی یک بروشور اثرگذار

در این مطلب می خواهیم چند روش برای طراحی یک بروشور اثرگذار به شما معرفی کنیم، که با انجام دادن این روش ها می توان کسب و کار موفق تری داشته باشید. در ادامه با توضیحاتی بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

چند روش برای طراحی یک بروشور اثرگذار

چنان چه تمایل دارید بروشوری را بسازید که موجب بیشتر شدن فروش شود و یک کالا یا خدماتی را معرفی کنید، به احتمال زیاد با مشاهده این ترفندها شگفت زده می شوید. با این همه، موقعی که در حال توسعه و طراحی یک بروشور منحصر به فردی می باشید و همه ی هزینه های موجود طراحی گرافیک، چاپ و عکاسی را در نظر می گیرید می بایست آگاه باشید که حتی در صورت استفاده از خدمات چاپ ارزان ، باز هم هزینه های بیشتری را متقبل می شوید.

در صورتی که قصد دارید بروشور طراحی شده را از طریق پست به دست مشتری برسانید می بایست این هزینه را هم به هزینه های دیگر اضافه نمایید. هزینه فقط چیزی نیست که می بایست موقع طراحی بروشور نگران آن باشید. هر نوسته ای که شما بر روی کاغذ یادداشت می کنید می تواند بر روی احساسات مشتری اثر گذار باشد. چنان چه این اثر منفی باشد، با خطر از دست دادن فروش و کم شدن کاربران رو به رو می شوید. حالا سوال اینجاست که برای داشتن یک طراحی اثر گذار در مورد بروشور چه کاری می توان انجام داد؟ در پایین 11 راز مهم برای داشتن یک بروشور موفق را می بینید:

1. خریداران خود را بشناسید:

پیش از اینکه تمایل داشته باشید زمانی را برای برنامه ریزی درباره بروشور صرف کنید، اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را به درستی بشناسید. چرا که آن ها تمایل دارند کالاهای شما را خریداری کنند؟ چه کار مهمی می توان برای آن ها انجام داد؟ اصلی ترین اشکالی که محصول یا خدمات شما می تواند برای آن ها حل کند چیست؟ در صورتی که جواب این پرسش ها را به درستی نمی دانید، می بایست در پی آن ها باشید. با فروشندگان خود حرف بزنید. و نظر مشتریان خود را بدانید. از جواب های آن ها برای بهتر شدن وضعیت موجود استفاده نمایید.

چند روش برای طراحی یک بروشور اثرگذار

2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید:

عبارت AIDA ، مخفف توجه(Attention ) ، علاقه(Interest )، میل(Desire) و عمل(Action ) است. برای اینکه طراحی اثر گذاری داشته باشید، بروشور شما می بایست توجه مشتری را به خود جلب کند، علاقه آن ها را به مطالعه زیادتر کند، تمایل آن ها را برای خرید کالا یا خدمات را بیشتر کند و موجب عمل یا فعالیت ویژه ای مثل  خریدن کالا یا خدمات را در کاربر ایجاد کند.

3. عکسی بر روی جلد بروشور از ساختمان کاری خود قرار ندهید:

قطعاً شما هم درباره ساختمان کاری خود و پیشرفت شرکت خیلی مغرور می باشید و تمایل دارید مشتریانتان هم در این مورد اطلاعاتی داشته باشند ولی مشتریان علاقه ای به مشاده ساختمان شما و بزرگی آن ندارند. فقط  چیزی که برای آن ها ارزش دارد این است که کالا یا خدمات شما می تواند احتیاجات را برآورده کند یا خیر. به این علت نباید محیطی از بروشور را که می تواند برای فروش کالا یا متقاعد کردن مشتری برای خرید بکار رود به هدر بدهید. تلاش کنید از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.

مطلب مرتبط:

چه نکاتی را برای طراحی بروشور با فتوشاپ باید رعایت کرد؟

رنگ کاغذ و مرکب چه تاثیری در چاپ بروشور دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *