مقررات نمایشگاهی غرفه سازی فنی و مرحله های تخریب و ساخت

براساس سازه با انواع غرفه سازی بیشتر آشنا شوید
آگوست 11, 2018
با انواع نمایشگاه برای غرفه سازی بیشتر آشنا شوید
آگوست 12, 2018

مقررات نمایشگاهی غرفه سازی فنی و مرحله های تخریب و ساخت

در این مطلب می خواهیم در مورد مقررات نمایشگاهی غرفه سازی فنی و مرحله های تخریب و ساخت توضیحاتی برای شما عزیزان ارائه کنیم . همان طور که می دانید برای غرفه سازی باید یکسری مقررات را رعایت کرد تا در غرفه سازی و همین طور تخریب و یا ساخت آن به مشکل بر نخورید. ما در اینجا یکسری قوانین و نکاتی را در این زمینه برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید مطالعه کنید و به یکسری از این قوانین آگاه باشید. همراه ما باشید.

مقررات نمایشگاهی غرفه سازی فنی و مرحله های تخریب و ساخت

۱) برای ممانعت از ایجاد هر نوع مشکل در غرفه سازی، مشارکت کنندگان باید پیمانکار غرفه سازی نمایشگاه خود را به شکل کتبی به شرکت برگزار کننده نمایشگاه معرفی نماید و در این نامه همه ی قوانین غرفه سازی را بر عهده داشته باشد.

۲) کمپانی غرفه سازی نمایشگاه متعهد می شود که در ساخت غرفه ها نکته های ایمنی را به شکل کلی رعایت نماید.

۳) غرفه اجاره شده به وسیله مشارکت کننده، به شکل پیش تولید شده با تجهیزات متعارف شامل موکت کف، دیواره، یک عدد میز و دو صندلی، سردرب نویسی، روشنایی و انشعاب برق تک فاز است و به غرفه های خودساز تنها زمین و یک انشعاب برق تعلق می گیرد. تامین همه ی وسیله های ساخت دکوراسیون و تجهیزات غرفه بر عهده غرفه ساز و مشارکت کننده می باشد.

۴) مشارکت کنندگان برای تولید غرفه خودساز موظف هستند نقشه ها و طرح های مرتبط به ساختمان غرفه خود را با مشخصات کامل فنی به همراه لوح فشرده دارای نمای 3 بعدی آن حداکثر 1 هفته پیش از تحویل غرفه ها برای تایید به کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه تسلیم کنند در غیر این صورت از آغاز غرفه سازی نمایشگاه جلوگیری به عمل می آید.

۵) کارهای مونتاژ و ساخت و ساز در غرفه سازی نمایشگاه می بایست حداکثر تا ساعت ۲۲ روز پیش از افتتاحیه تمام شود و غرفه سازان موظف هستند تمامی وسیله ها را غیر قابل استفاده از قبیل مصالح، ابزارآلات، و دیگر تجهیزات مرتبط را از غرفه ها بیرون کنند در غیر این صورت امور برگزاری نمایشگاه برای اینکار اقدامات لازم را بعمل می آورند و هزینه های مرتبط را از غرفه سازی نمایشگاه دریافت خواهد نمود.

۶) لازم است ساخت اتاق های مذاکره و طراحی و VIP  و آبدارخانه و انباری به شکلی انجام شود که داخل اتاق از بیرون قابل دیدن باشد.

۷) همه ی امور مرتبط به ساخت و ساز باید در بیرون از محوطه نمایشگاه انجام گیرد و مصالح غرفه های خود ساز می بایست به شکل پیش درست شده، حمل و در سالن راه اندازی گردند.

۸) ساخت و طراحی طبقه دوم در غرفه ها تنها برای غرفه های بالای ۳۶ متر و بعد از تائـید طرح به وسیله متخصص فنی امور برگزاری نمایشگاه امکان پذیر است. طبقه دوم این غرفه ها باید بدون سقف اجرا گردند و هم چنین ارتفاع مجاز غرفه ها درسالن حداکثر ۴٫۵ متر است.

۹) از قوانین دیگر غرفه سازی بعد از تمام شدن نمایشگاه، حمل همه ی نخاله ها و زباله های موجود در سالن بر عهده غرفه ساز است و می بایست غرفه و سالن به همان شکل اولیه تحویل نمایشگاه شود. حداکثر مهلت برای تخلیه غرفه ها ۲۴ ساعت بعد از اختتامیه می باشد.

مطلب مرتبط:

آیا چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست مزیت دارد؟

عنصر های 5 گانه در طراحی غرفه سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *