نوع عملکرد فروش در غرفه های نمایشگاهی

غرفه‌هایتان را به شکل خاص بسازید
سپتامبر 10, 2018
اصول اولیه بروشور که باید رعایت کنید
سپتامبر 11, 2018

نوع عملکرد فروش در غرفه های نمایشگاهی

در این مطلب می خواهیم در مورد مزیت های نوع عملکرد فروش در غرفه های نمایشگاهی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. زمانی که شما غرفه را راه اندازی می کنید بیشترین تاثیری که می تواند بازدید کننده را به شما خود جذب کند نوع عملکرد در فروش است که جز شاخص های اصلی در جذب بازدیدکننده ها می باشد.

نوع عملکرد فروش در غرفه های نمایشگاهی

در عصر دیجیتال، نمایشگاه‌ ها هم چنان مثل گذشته طرفدار زیادی دارند. نمایشگاه قسمت جدایی ‌ناپذیر اهداف کلی رویداد های بزرگ می باشند و معمولا مسئول فروش سازمان، به عنوان یک نماینده، آن را به بهترین صورت  توسعه می‌دهد. هم چنان که بودجه‌ های بازاریابی مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند و تعداد بازدیدکنندگان هم  با دقت شمرده می‌شود، ما هنوز هم شاهد بیشتر شدن درآمد نمایشگاه ‌ها می باشیم . با این حال، با تحکیم بودجه ‌ها و شفافیت در جذب بازدیدکنندگان، می بایست در مورد محیط نمایشگاه رویداد به خوبی فکر شود.

روایت یک داستان مشترک

رویداد Cisco Live بازدیدکنندگان فوق‌العاده حوزه فناوری اطلاعات را جذب خواهد کرد که کلیدی برای همکاری با شریک های می باشد. این واقعیت به شکل وسیع به رسمیت شناخته شده‌ است که رویداد هم ‌سطح با مخاطبان می باشد. پس ، می بایست پرسش های آسانی را از بازدیدکنندگان سئوال کنیم ـ آن ها چه افرادی  می باشند، چرا اینجا هستند؟ و  چه می‌خواهند بدانند؟ و  چه می‌خواهند؟ زمانی که این موضوع حل شود و همکاری مستمر با مشتری ایجاد گردد ، اطلاعات زیادتری در مورد شریک های آن ها نقشه راهی می گردد تا داستان مشتریان و شرکا با صراحت در قالب یک داستان ارائه گردد.  شغل ما اینگونه می باشد که این مورد ها را با شریک ها نه‌ فقط در روند فروش، چرا که در محیط نمایشگاه به گفت‌وگو بگذاریم.

شفافیت بحث و گفت گو

داشتن نقش فروختن در سازمان هم خواهد توانست نوعی شفافیت در گفت‌وگو ایجاد نماید. ما اهیمت تجربه را به فروش خواهیم رساند: اول به شریک، بعد، مهم‌تر از همه، به مشتریان و شرکت‌کنندگان.ما خواهیم توانست مزتی های تجربه رویداد را بفروشیم و در گفت گوهای طولانی‌تر گرفتار نشویم که احتمال دارد در صورت نگهداری آن ها روند فروختن را کم کند. مثلاً ، مکالمات فروش احتمال دارد کمتر فنی باشند و بر مزیت های ساده، مثل شبکه‌ سازی، تجربه‌ و نتایج، تمرکز داشته باشند. ما خواهیم توانست میان احتیاجات و اهداف بازدیکننده هماهنگی درست کنیم.

ما، به عنوان یک سازمان،و در یک پروژه یکپارچه می باشیم. ما قابلیت تقسیم دانش میان گروه های خلاق تولید و تدارکات را داریم که درکی کلی از عملکرد فروش و احتیاجات شریک ها و غرفه‌داران را به همراه دارد. همکاری در تمامی قسمت های پروژه و به اشتراک‌گذاری این اهداف منافع بیشتری در اجرای کلی برنامه به ارمغان خواهد آورد و به کل جریان پیام‌رسانی و فعال‌سازی رویداد شفافیت خواهد داد.و با در نظر داشتن این موفقیت ‌ها و ایده‌ ها، تجربیات را با چندین مشتری گسترش خواهیم داد و به شکل مشترک با استفاده از تجربه و امکانات خود در ایجاد یک پیام قوی به نحوه موثر بودن تجربه نمایشگاه برای شرکت‌کننده و خریدار می‌پردازیم.

مطلب مرتبط:

چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم؟

اجاره کردن غرفه نمایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *