چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم؟

اجاره کردن غرفه نمایشگاهی
سپتامبر 2, 2018
غرفه سازی ساده و ارزان
سپتامبر 4, 2018

چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم؟

در این جا می خواهیم در مورد اینکه چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه کنیم. همین طور می خواهیم در مورد موضوعاتی همچون اهمیت حضور در نمایشگاه ها در چیست؟ ، چرا باید غرفه سازی انجام دهیم؟، راهکارهای کاهش هزینه های در ساخت یک غرفه خوب و کارآمد و… بپردازیم . همراه ما باشید.

چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم؟

ضرورت شرکت در نمایشگاه ها در چیست؟

نمایشگاه ها محلی برای نمایش دستاوردهای یک برند و یا یک صنعت محسوب می شوند. یکی از مقوله هایی که در سال های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده، تعداد نمایشگاه های داخلی و خارجی است که در ایران برگزار می شود. این مسئله تا حدودی در تغییر استانداردها موثر است و اهمیت غرفه سازی بهینه را بیش از پیش برای ما روشن می کند.

داشتن غرفه در نمایشگاه چه مزیتی دارد؟

یکی از اصلی ترین و اثر گذارترین کار برای شرکت در یک نمایشگاه، غرفه سازی است. این کار که از اهمیت زیادی برخوردار است، هزینه های بیشتری را به کسب و کار و برند تحمیل خواهد کرد که چنان چه عاقلانه نباشد و بودجه ها در این راستا کنترل نشوند احتمال دارد باعث می شود مشکلات و ضرر های به دنبال داشته باشد.

چنان چه برای راه اندازی غرفه بودجه ای از طرف کمپانی شما پیش بینی گردیده است بهتر است آگاه باشید که اشتباهات استراتژیک و تمایلات ایده آل گرایانه خواهد توانست تجارت  و کمپانی شما را با خطراتی مواجه کند. به این علت در اینکار مناسب تر است در پی کامل ترین ها و گران ترین ها نباشید چرا که با بررسی دقیق بسنجید که چه چیزی برای شما مناسب می باشد و کارتان را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

آیتم های اثرگذار در تولید یک غرفه متراژ، محل قرارگیری، موضوع نمایشگاه و متراژ غرفه می باشند که به تنهایی هرکدام می توانند جابه جایی بیشتری در اندازه هزینه های غرفه سازی انجام دهند.

قبل از آنکه اقدام ساخت غرفه را سفارش دهید به یک شرکت ساخت غرفه های نمایشگاهی بروید می بایست  برآوردهای لازم را انجام دهید و احتمالات موجود و مقدار هزینه ها در پروژه را ارزیابی کنید. متریالی که در راه اندازی یک غرفه مورد استفاده قرار می گیرد اثر بیشتری در میزان هزینه های آن دارد. گزینش موادی که از لحاظ تولید  عملکردی بهینه داشته باشند و کارایی مورد نیاز را برای هدف غرفه برآورده سازد کاری است که می بایست به وسیله متخصصان مورد بررسی قرار گیرد و موادی برای کار انتخاب شود که علیرغم کیفیت مناسب و کارامد بود از لحاظ اقتصادی هم مقرون و به صرفه باشد. از دیگر از عامل های اثر گذار در ایجاد بهینه غرفه با قیمت های مناسب کنترل زمان و آغاز پروژه در وقت مناسب می باشد. چنان چه تمامی امور به دقیقه های پایانی موکول گردد احتمال دارد به علت ایجاد استرس بر اثر کم بودن زمان کارها بدرستی جلو نرود و حتی با قیمت های 2 برابر هم نتیجه های لازم حاصل نگردد. بنابر این اقدام به آغاز پروژه در یک بازه زمانی مناسب خواهد توانست از عامل های کلیدی مدیریت بودجه غرفه سازی محسوب شود.

راه های کم کردن هزینه های در راه اندازی یک غرفه مناسب

به منظور کم کردن هزینه های غرفه سازی در یک فرآیند ساخت عامل بیشتری می بایست مدنظر گروه راه اندازی و اجرای پروژه قرار گیرد. یکی از این عامل های شناخت متریال صحیح راه اندازی غرفه با توجه به محصولات و یا خدمات ارائه گردیده در آن می باشد. هدف اصلی این است که کسب و کار و برند در نظر گرفته شده بهترین بازخورد را از طرف مخاطبان داشته باشد و این صرفا با استفاده از بهترین و گران ترین مواد رخ نمی دهد؛ چرا که در این پروسه این راه کارهای هوشمندانه مدیریت ساخت است که می تواند شخص را به بهترین نتیجه برساند. استفاده از  رنگ ها و آیتم ها مناسب هم در خود غرفه اهمیت زیادی دارد، به این منظور اهمیت شناخت رنگ ها و روانشناسی آنها در این فرآیند تعیین شده است.

متراژ غرفه هم عامل مشخص کننده در هزینه های تمام شده است، محلی را که برای غرفه گزینش می کنید می بایست متراژی مناسب با خدمات ارائه گردیده شما داشته باشد. در انتخاب محل و مساحت و غرفه خود خیلی  توجه داشته باشید تا هزینه های اضافی برای فضای پرت غرفه پرداخت نکنید. اینکار تا حدی قیمت های مرتبط به پروژه راه اندازی غرفه را مدیریت می کند.

در مشخص کردن محل هم می بایست در نظر داشته باشید که تا چه حد تمایل دارید محصولات خود و خدمات شما معرض دید بازدیدکننده ها باشد، چنان چه بودجه برای راه اندازی غرفه از طرف کمپانی محدود است لازم  است در پی بخش های مهم و یا غرفه های نبشی که هزینه های زیادتری را برای اجاره به شما وارد می کنند نباشید و به بخش های عادی تر با قیمت های پایین تر در محل نمایشگاه اکتفا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *