برترین دیزاین ها در غرفه سازی نمایشگاه های بین المللی

در مورد شرکت‌های غرفه سازی بیشتر بدانید
سپتامبر 5, 2018
اصول اولیه و مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی
سپتامبر 8, 2018

برترین دیزاین ها در غرفه سازی نمایشگاه های بین المللی

در اینجا قصد داریم در مورد برترین دیزاین ها در غرفه سازی نمایشگاه های بین المللی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. معمولا نمایشگاه های بین المللی مناسب ترین جای است که یک فرد می تواند محصولات خود را به نمایش بگذارد از این رو باید سعی کند در این نمایشگاها به چشم بیاید تا بتواند در آمد خوبی از آن کسب کند یک از مواردی که باید در این نوع نمایشگاه بیشتر از چیزهای دیگر به آن توجه کنید دیزاین غرفه شما است . در ادامه با توضیحات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

برترین دیزاین ها در غرفه سازی نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه ها، محیطی خیلی خوب برای پیشرفت اهداف و به تحقق رساندن چشم اندازهای یک کمپانی می باشد که می توان در آن، یک محصول یا یک ایده را به کاربران معرفی کرد. عمدتا در نمایشگاه های تخصصی و میان المللی، امکانات فنی، دستاوردهای تازه و نوآوری های شرکت های تجاری – صنعتی به دوستداران آن صنعت ارائه می گردد که در پی آن، هویت و اسم برند کمپانی ارتقا پیدا می کند؛ به شکلی که خیلی از صنایع گوناگون دنیا توانسته اند با بهره گیری از نمایشگاه ها، محصولات و توانایی های خود را در معرض نمایش دیگران بگذارند و در راستای آن، از فرصت های تازه ای بهره مند شوند.

ایجاد ارتباط صاحبان صنایع با دیگر فعالان در عرصه کاری خود از جمله اصلی ترین مشکلات استفاده از نمایشگاه ها قلمداد می شود. ارگان ها و شرکت ها،  و یا سازمان هایی که علاقه دارند در نمایشگاه های مربوط زیبا بدرخشند، می بایست بر این امر توجه کنند که غرفه سازی با ایده های جدید و با بهره گیری از ایده های بکر و جدید، می تواند اثر زیادی در درخشش آنها داشته باشد و چالش حضور آنها را به امری امکان پذیر مبدل کند.

نحوه ساخت غرفه های نمایشگاهی

آن چیزی که مالکان صنعت برای شرکت در نمایشگاه ها می بایست به آن توجه کنید که استفاده از یک غرفه سبک و کارآمد که با ، هدف و نوع کاری آنها همخوانی دارد، می تواند بالترین تاثیر را بر بازدیدکننده داشته باشد.

نحوه ی طراحی یک غرفه ی نمایشگاهی مخصوصاً از نوع بین المللی ، ارزش زیادی در جذب کاربر به جهت بصری دارد. بطور کلی ، فطرت انسان طالب قشنگی است و در برخورد اولیه ، اول جذب ظاهر هرچیزی می شود و در مرحله های بعدی، بحث کیفیت و صلاحیت مطرح می شود. مخصوصاً در دهه های حال حاضر ، که زیبا پسندی حتی به جهان تجارت و بیزنس و هم وارد شده است و به نوعی ، جزو فاکتورهای مهم کامیابی و پیروزی** برای تجار به محسوب می شود. پس هوشمندانه نیست که فعالان تجارت و صنعت از کنار این موضوع به آسانی می گذرند و آن را بی اهمیت نشان می دهند.

هنگامی که حرف از یک نمایشگاه بین المللی به گوش می خورد ، حساسیت کار اندکی زیادتر می شود. چرا که دیزاین انتخاب شده برای غرفه ی یک نمایشگاه بین المللی می بایست علاوه بر داشتن نشان های فرهنگ و ملیت آن کشور، آن چنان با سلیقه ی سایر افراد کشورها هم بیگانه نیست.

یک طراحی بین المللی مناسب ، شامل یک مجموعه ی کلی نورپردازی خوب، هارمونی رنگ های منتخبی و دیزاین متمایز از دیگر غرفه های همسایه است. مناسب ترین طراحی در نمایشگاه های بین المللی ، طراحی  است که در درجه ی اول ، در ظاهر خود به رسالت آن غرفه اشاره کرده باشد. برای مثال، ترکیب رنگی بدنه، با آرم مورد نظر هم خوانی داشته باشد و چنان چه غرفه ی نمایشگاهی ذکر شده، تعلق به شرکتی بود که محصولات قابل عرضه دارد ، بهتر آن است که این محصولات به شکلی در دیزاین بدنه ی غرفه ، به نمایش گذاشته شود. مثلاً کمپانی نایک در هنگام شرکت در نمایشگاه های بین المللی، با چیدمان خاص کالاهای خود، برند شرکت خود را در پس زمینه غرفه شبیه سازی می کند.

دقت به رنگ آمیزی از نکات دیگر قابل توجه در دیزاین غرفه های برتر نمایشگاهی می باشد. تولید هارمونی و یا ضد رنگ بودن می تواند کمک زیادی در زیاد و بهتر دیده شدن غرفه داشته باشد.

از نکاتی دیگر که در دیزاین غرفه های برتر نمایشگاهی بمورد توجه قرار می گیرد، رعایت چشم نوازی و خوانایی غرفه است. غرفه می بایست به شکلی طراحی شده باشد که از شلوغی و درهم ریختگی به دور باشد تا بازدیدکننده بدون آشفتگی فکر، تلاش بر کنکاش و یا جستجوی محصولات داشته باشد.

بعضی از غرفه های بین المللی جذاب، به شکل کاملاً خلاقانه طراحی و پیاده سازی شده اند؛ به شکلی که حس کنجکاوی بازدیدکننده را برانگیخته می کند .مثلاً، غرفه های ویژه ای که از یک روزنه کوچک می توان به آن داخل  شد، یک ایده زیرکانه برای جذب و سوق خریدار داخل به حساب می آید.

از جمله بودن تمایز طراحی های برتر در غرفه های نمایشگاهی به نسبت دیگر دیزاین ها، می توان به موج زدن هنر و خلاقیت درون آنها اشاره کنیم. در این بین می بایست این نکته را در نظر بگیرید که یک ایده ی خلاقانه ، لزوما ایده ای دشوار و پیچیده نیست چرا که خیلی وقت ها، یک اثر ساده برای بهترین طرح یک مجموعه برگزیده خواهد شد؛ تنها لازم است که کار به کاردان خود بسپارید تا شاهد تفاوت های چشمگیر با دیگر رقبای خود در نمایشگاه شوید و نتیجه های باورنکردنی و دلنشین در موفقیت پایانی حاصل شود.

مطلب مرتبط:

در مورد شرکت‌های غرفه سازی بیشتر بدانید

چطوری بودجه غرفه سازی را کنترل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *