کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به چه چیزی بستگی دارد؟

چه نکاتی را برای طراحی بروشور با فتوشاپ باید رعایت کرد؟
سپتامبر 15, 2018
چاپ کاتالوگ ارزان و فوری چگونه است؟
سپتامبر 16, 2018

کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به چه چیزی بستگی دارد؟

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به چه چیزی بستگی دارد؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . همان طور که می دانید کاتالوگ وسیله ای است که اطلاعات یک محصول برای آگاهی افراد در آن قرار داده شده است . حالا ما می خواهیم به کیفیت کاتالوگ در این زمینه بپردازیم. همراه ما باشید.

کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به چه چیزی بستگی دارد؟

چاپ کاتالوگ حرفه ای:

شرکت های چاپ دیجیتال به طور معمول با استفاده از تکنیک های گوناگونی که در چاپ کاتالوگ تخصصی استفاده می کنند، تلاش می کنند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. این کمپانی ها برای چاپ از کاغذ استفاده می کنند. آنها برای چاپ کاتالوگ از کاغذهای خیلی با کیفیت که به طور معمول از جنس پنبه و کتان می باشند استفاده می کنند.

البته بسته به نوع سفارش دریافتی و هزینه ای که شرکت تمایل دارد صرف کند از کاغذهای درجه دو و یا درجه سه هم استفاده می کنند. هر کدام از این کاغذها با در نظر داشتن قیمت های گوناگونی که دارند مقاوت و کیفیت متفاوتی هم دارند. در واقع احتمالاً بتوان گفت که بخشی از قیمت چاپ مرتبط به این کاغذی می باشد که استفاده می شود.

کیفیت کاغذها در چاپ کاتالوگ حرفه ای چگونه است؟

ضخامت کاغذ استفاده شده در چاپ کاتالوگ ها بسته به نوع کاتالوگ تفاوت دارند. این ضخامت بر حسب میکرون یا میکرومتر تعریف می گردد. ضخامت بالای کاغذهای استفاده شده در چاپ کاتالوگ به علت مواد مصرفی آن است؛ هر چه تراکم مواد زیادتر باشد کاغذ ضخیم تر می شود.

چنان چه تمایل دارید کاتالوگی چاپ نمایید که دارای رنگ های خیلی بیشتری و متنوعی است حتما می بایست از کاغذهای گلاسه ای که دارای گرماژ زیادتری می باشند استفاده نمایید، این کاغذ از کیفیت خیلی زیاد کاتالوگ شما را تضمین خواهد کرد. هر چقدر گرماژ یک کاغذ کمتر باشد هزینه آن هم به نسبت پایین تر خواهد بود.

مناسب ترین نوع کاغذهایی که در چاپ کاتالوگ مورد استفاده قرار می گیرد art paper ها می باشند. این نوع از کاغذها به طور معمول برای مجلات خیلی با کیفیت و یا شرکت هایی که احتیاج به چاپ کاتالوگ با کیفیت فوق العاده دارند استفاده خواهد شد.

کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به چه چیزی بستگی دارد؟

نوع پوشش کاتالوگ :

استفاده از پوشش مناسب برای هر کالایی از گوشی گرفته تا کتاب و دفتر و خیلی از وسایلی که در طول روز با آن ها سر کار داریم موجب زیاد شدن مقاومت آنها و بیشتر شدن طول عمر آن کالا خواهد شد.

کاتالوگ ها هم به همین شکل می باشند. کاتالوگ ها احتمال دارد به مدت خیلی طولانی در دست یک خریدار و یا حتی کمپانی که آنها را سفارش داده است قرار گیرد، در نتیجه احتمال دارد در دراز مدت کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.از این رو شرکت های چاپ دیجیتال کاغذ هایی که برای چاپ کاتالوگ ها مورد استفاده قرار می گیرد را با پوشش هایی محافظت می کنند.

بعضی از این پوشش ها از نوع سلفون می باشند که به وسیله دستگاه های ویژه ای صورت نمی گیرد که بنا به تقاضای شما می تواند مات یا براق باشد. این پوشش از ترک خوردن موقع تا خوردن کاتالوگ ممانعت خواهد کرد و باعث می شود در طول دراز مدت کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

مطلب مرتبط:

چند نکته مهم در مورد کاتالوگ که باید بدانید

فروش خود را با این چند نکته در مورد کاتالوگ تضمین کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *