نحوه طراحی دکوراسیون غرفه فروشگاهی

کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی
آگوست 29, 2018
راه اندازی غرفه در فضای باز
سپتامبر 1, 2018

نحوه طراحی دکوراسیون غرفه فروشگاهی

در اینجا سعی داریم در مورد نحوه طراحی دکوراسیون غرفه فروشگاهی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . احتمالا الان شما هم جز افرادی هستید که تمایل دارید یک غرفه نمایشگاهی را تاسیس کنید و از طریق آن بتوانید کالا های خود را به بهترین شکل در معرض دید کاربران بگذارید تا بازدید کنندگان را به خود جذب کند و بتوانید فروش خوبی داشته باشید، در اینجا به یکسری از موارد در این زمینه می خواهیم اشاره کنیم که می تواند به شما کمک زیادی بکند . در ادامه همراه ما باشید.

نحوه طراحی دکوراسیون غرفه فروشگاهی

در حال حاضر طراحی دکوراسیون فروشگاهی برای یک هنر بسیار مورد توجه فروشندگان قرار گرفته است. هزینه  دکوراسیون فروشگاهی نسبت به نوع متریال ها و خدماتی که بهره گیری می کنند گوناگون است. راه اندازی  دکوراسیون فروشگاهی می بایست با در نظر داشتن نوع کالا مورد برند، فروش، فضا و… به شکل جداگانه و خاص انجام شود و با استفاده از طراحی ویژه و نقشه از اسباب و لوازم خوب استفاده شود.

طراحی دکور غرفه فروشگاهی

به مجموعه فعالیت های و فرآیندهایی که محیط داخلی فروشگاه را عوض میکنند دکوراسیون فروشگاهی می گویند. در دکوراسیون فروشگاه شما می بایست هنر و خلاقیت را پیش روانشناس داشته باشید تا بتوانید به مناسب ترین نتیجه دست پیدا کنید.
هر فردی به شکل ذاتی به سمت اشیا قشنگ و خاص اطراف خود کشیده می شود. پس راه اندازی یک دکوراسیون قشنگ و در عین حال ویژه بی شک اشخاص بیشتری را به تماشای خود ترغیب می نماید.
خلاقیت داشتن در طراحی دکوراسیون می‌ تواند با مواد اولیه ساده مثل چند تخته چوب فضا را به شکلی عوض کند که علاوه بر حس آرامش ، زیبایی، و آسایش را هم انتقال دهد.
هزینه دکوراسیون فروشگاهی در فروشگاه های گوناگون با در نظر داشتن به اندازه ، جنس مواد بکار گرفته شده و … مشخص می گردد. پرداخت هزینه دکوراسیون فروشگاهی نسبت به جذب خریدار که در پی آن دارد خیلی کم است.

اثر دکور غرفه فروشگاهی در جذب بازدیدکننده

راه اندازی دکوراسیون فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار می بادشد. می بایست در ظر داشته باشید زمانی که خریدار به داخب فروشگاه وارد می‌ شود تا وقتی که کالا را خریداری و می ‌کند یا به سمت محصولات و دیگر کالاها هم می رود همه به شکلی طراحی دکوراسیون فروشگاهی شما بستگی دارد.

خاص بودن طراحی دکور فروشگاهی شما موجب می‌ شود تا در ذهن خریدار ماندگار بمانید. صاحبان بوتیک و فروشندگان هر روز زیادتر به طراحی دکوراسیون مغازه شان روی می آورند و با مناسب بودن و در نظر داشتن قیمت دکوراسیون فروشگاهی ترجیح می دهند گروه حرفه ای اینکار را انجام دهند.

خریدار با داخل شدن به فروشگاه با نگاه اول فروشگاه را بررسی خواهد کرد. در این مرحله چنان چه دکوراسیون فروشگاه برای بازدیدکننده خیره کننده و جذاب باشد خریدار را وادار می ‌کند اجناس و محصولات داخل فروشگاه را ببیند. دکوراسیون و طراحی فروشگاهی می بایست به شکلی صورت گیرد که حس کنجکاوی و به دنبال گشتن خریدار را برانگیزد.

شما می توانید برای خرید زیادتر خریدار کالا های مربوط به همدیگر مثل اجناس مرتبط به یک فصل را به شکلی در کنار همدیگر بگذارید که خریدار با کالاهای مورد نیاز به آن ها را در کنار همدیگر احساس کند و آن را مجبور به خرید لحظه محصولات زیادتری شود.

​بهتر است برای انتخاب یک گروه حرفه ای و با تجربه به کاتالوگ طراحی های انجام شده و هزینه دکوراسیون فروشگاهی آنها دقت کنید تا بتوانید طراحی فروشگاه خود را به یک کمپانی قابل اعتماد با قیمت دکوراسیون فروشگاهی مناسب بسپارید.

دکوراسیون ویترین فروشگاه

در راه اندازی دکوراسیون فروشگاه ویترین مغازه نقش خصلی اثر گذاری دارد. ویترین مغازه برای نماینده اجناس داخلی مغازه را برای افرادی که در بیرون هستند در معرض نمایش قرار دهد. هرچقدر ویترین مغازه شما طراحی ویژه تر و خاص تری داشته باشد و در عین حال بتواند کالاها و محصولات داخل مغازه را بهتر به نمایش بگذازد؛ اشخاص زیادتری را به به فروشگاه وادار می کند.

چیدن صحیح ، نورپردازی جدید و رنگ بندی در ویترین مغازه کمک زیادی به جلب نظر خریدار به سمت فروشگاه خواهد کرد. دکوراسیون فروشگاهی می بایست به شکلی باشد که بازدید کننده را به مشتری مبدل کند. در طراحی دکوراسیون می بایست از مناسب ترین متریال ها و مواد استفاده شود. هزینه دکوراسیون فروشگاهی با توجه به جنس مواد بکار گرفته شده در طراحی فرق دارد.

به چند نکته در طراحی دکور غرفه فروشگاهی باید توجه کرد

یکی از اصلی ترین و در عین حال ساده ترین نکته های دکوراسیون و طراحی فروشگاه چگونگی نورپردازی محیط است. هزینه دکوراسیون فروشگاهی با نورپردازی جدید و رنگ بندی مناسب به ارزان تر و به صرفه تر است.

در طراحی داخلی فروشگاه می بایست همه ی محیط به درستی مورد استفاده قرار گیرد. احساس راحتی و آرامش مشتری موقع ورود به فروشگاه موجب می شود خریدار با خیالی راحت از تماشای کالاها داخل مغازه لذت ببرد و به انتخاب محصولات خود بپردازد.

در ساخت دکوراسیون فروشگاهی می بایست به جنس ، سن، و…  اشخاص بازدیدکننده به فروشگاه را در نظر داشته باشید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود. دیزاین دکوراسیون فروشگاهی می بایست به شکلی باشد که هر قشری و سلیقه ای را در بر داشته باشد و رضایت عموم را در بر داشته باشد. دقت به همه ی نکته ها در کنار یکدیگر و طراحی یک نقشه مناسب احتیاج به مهارت و داشتن تجربه لازم است و پرداخت هزینه دکوراسیون فروشگاهی در مقابل داشتن یک طراحی طراحی خاص خیلی صرفه است.

گذاشتن حق انتخاب بیشتر مشتری را گیج می‌ کند و در پایان ترجیح می دهد انتخابی نداشته باشد. بنابر این لازم نیست فروشگاهی پر از کالا و جنس داشته باشیم.

چنان چه فروشگاه شما دارای چند محصول برای فروختن است می‌ توان این محصولات را در بغل همدیگر به شکلی هماهنگ کنید که خریدار را وادار به خرید کالاهای که حتی در نظر نداشته هم بکند.

مشاهدات نشان می دهد شخصی که به وارد مغازه ای می شود اول به سمت راست فروشگاه خواهد رفت و دیوار سمت راست نظر او را زیادتر به خود جلب خواهد کرد. چیدمان و طراحی کالاها در این دیوار از ارزش خاصی برخوردار می باشد.

دنبال کردن محصولات در فروشگاه می ‌تواند به وسیله کف پوش های ویژه برای بازدیدکننده تعیین شده باشد. هزینه دکوراسیون فروشگاهی در این نوع موردها بیشتر می شود ولی در قبال پرداخت هزینه دکوراسیون فروشگاهی زیادتر، جذب خریدار نیز بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *