کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی استاندارد در جذب بازدید کننده چه تاثیری دارد
آگوست 28, 2018
نحوه طراحی دکوراسیون غرفه فروشگاهی
آگوست 30, 2018

کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

در این پست سعی داریم در مورد کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. یکی از چیز هایی که می تواند غرفه شما را زیبا و جذاب کند مراحل کف سازی غرفه است که حتماً باید زمان غرفه سازی در نظر گرفته شود. در ادامه با توضیحات بیشتر در موضوع مهم کف سازی همراه ما باشید.

کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

کف سازی مناسب محیط غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک شایانی بکند و موجب شود که فضای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود و چشم انداز زیادتری برای برند کسب و کار شما حاصل گردد و البته نقش اثر گذاری برای دیده شدن و جلب توجه بازدیدکنندگان به وجود آید.

کف سازی به شکل یکپارچه برای تمام محیط غرفه نمایشگاهی شما کار خیلی سخت و زمان گیری است. در گذشته و در روش های سنتی از چوپ، یونولیت های فشرده و یا پالت های پلاستیکی برای ساختن کف سازی یکپارچه استفاده میشد این روش ها همواره با مشکل ایجاد سطوح ناهم سطح رو به رو شده است. در این نوع کف سازی به علت این که کف منطبق بر محیط شما ساخته خواهد شد به هیچ وجه امکان استفاده دوباره از این کف ها نمی توانید در جاهای دیگر استفاده کنید و بعد از به انتها رسیدن نمایشگاه کف سازی ساخته شده به صورت کامل خراب می شود و موقع کف سازی دراز مدت  و دشوار است. ولی در غرفه سازی های نمایشگاهی بروز استفاده از اسپیس فریم های کف خیلی مورد استقبال بوده است در این شکل فریم هایی که به نوعی از قبل درست شده اند و اصولا به شکل مکعب هایی ساخته شده اند مورد استفاده قرار می گیرد این مکعب ها در کنار هم قرار می گیرند و در پایان کف سازی یکپارچه ای را برای غرفه شما درست می کنند. سازه های از قبل  درست شده برای غرفه سازی نمایشگاه و در عین حال سازه نمایشگاهی برای کنترل کف غرفه های نمایشگاهی یا محیط های خارج و داخل از سالن است.

سازه های نمایشگاهی از قبل درست شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و قشنگ را برای غرفه های نمایشگاهی شما تهیه می کند.این نوع سازه های از قبل درست شده که به عنوان کف کاذب استفاده می شود . در رنگ های گوناگون و اندازه ها وجود دارند و غرفه سازان با در نظر داشتن به طرح مد نظر خود می توانند از اقسام این کف های کاذب استفاده نمایند و سطح هموار و خیلی قشنگی را در پایان بدست آورند. با بهره گیری از کف های کاذب نمایشگاهی علاوه بر طیف رنگی مناسب با سلیقه خود میتوانید از متریال های مختلف مثل پارکت، موکت و شیشه استفاده کنید. هم چنین این سازه به شما اجازه خواهد داد تا همه ی  فرآیند سیم کشی و راه اندازی وسایل غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را فقط با جابه جایی قطعه کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت زیاد داشته باشید.

همچنین در ساخت نوآورانه غرفه سازی می توان از کف که از متریال های بخ خصوصی هستند استفاده کرد. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه هم می تواند برای پوشش کف مورد استفاده قرار گیرید. در برخی از طرح ها احتمال دارد از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی برای اکواریم در بعضی از بخش های کف جای گذاری شود.

در راه اندازی بعضی از غرفه های نمایشگاهی که ماشین آلات صنعتی در غرفه قرار می گیرد. دقت در انتخاب متریال استفاده شده در کف امری خیلی واجب است. رعایت این ارزش که کف سازی درست شده امکان تحمل وزن های سنگین ماشین آلات را داشته باشد و موقع اجرای رویداد نمایشگاهی امنیت را برای افراد و غرفه داران به وجود آورید.

مطلب مرتبط:

غرفه نمایشگاهی استاندارد در جذب بازدید کننده چه تاثیری دارد

غرفه سازی راهی موثر برای پیشرفت در کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *