مشاوره در مورد طراحی غرفه های شیک نمایشگاهی

با استفاده از کاتالوگ تبلیغات و بازاریابی کنید
اکتبر 21, 2018
نکته های اولیه در مورد ساخت غرفه نمایشگاهی
اکتبر 25, 2018

مشاوره در مورد طراحی غرفه های شیک نمایشگاهی

در اینجا سعی داریم به موضوع مشاوره در مورد طراحی غرفه های شیک نمایشگاهی بپردازیم. همان طور که می دانید مهم ترین چیز در نمایشگاها طراحی خاص و لوکس نمایشگاها می باشد، از این رو ما نکاتی و توضیحاتی در زمینه طراحی لوکس غرفه برای شما آماده کرده ایم . که امیدوارم براتون مفید واقع شود.

راه اندازی غرفه نمایشگاهی،حاصل دقیق برنامه ریزی کردن شرکت ها می باشد و ایده خلاقانه طراح می باشد. برای یک حضور موفق در نمایشگاه و طراحی غرفه نمایشگاهی می توان با کمک طراحان و مشاوران متخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه خود را حرفه ای کنید. در طراحی غرفه نمایشگاهی ظرافت و زیبایی ، خلاقیت ، و بهره گیری از سازه های مرغوب و متریال های روز جهان اصلی ترین شاخصه به شما می رود.

نخستین قدم در طراحی غرفه نمایشگاهی

برای راه اندازی غرفه نمایشگاهی مناسب طراحی غرفه نمایشگاهی می باشد که برای صرفه جویی در هزینه ها می بایست به آن توجه زیادی شود چرا که بالاترین تاثیر را در قیمت ساخت غرفه خواهد داشت. طرح های کروی و مدور ، طرح هایی که احتیاج به CNC  یا شابلن کاری دارند و یا طرح هایی که احتیاج به بهره گیری از سازه های نگهدارنده جانبی دارند به طول معمول بیشتر هزینه های طراحی غرفه می شوند.

هم چنین شرکت های غرفه سازی که خود کارگاه نجاری ندارند مجبور هستند که از پیمانکاران نجار به شکل پروژه ای استفاده نماینند که این مورد خود موجب بیشتر شدن چشمگیر هزینه ساخت غرفه می شود.

به شکل کلی می توان بگوییم که طراحی غرفه نمایشگاهی عمده ترین و اصلی ترین عنصر در قیمت گذاری غرفه نمایشگاهی است.

بیشتر بخوانید: گرافیک چه تاثیری در تجارت غرفه سازی نمایشگاهی دارد؟

چه افرادی می بایست در غرفه شرکت کنند

موقعی که حرف از غرفه داران می شود اولین انتخاب برای حضور اعضای کادر اصلی شرکت می باشند که باتمام قسمت خود آشنایی دارند و می توانند به سادگی مخاطبان را راهنمایی نمایند.

مشاوره در مورد طراحی غرفه های شیک نمایشگاهی

بنابر این فهرست اشخاصی که بهتر است در غرفه حضور پیدا کنند و وظیفه ی آن ها را تهیه کنید. اصلی ترین شخص نماینده اصلی کمپانی می باشد. این شخص می بایست یکی از اعضای هیات مدیره باشد که به شکل عادی در جلسات گونا گون شرکت حضور داشته باشند و همه ی چالش های پیش به اهداف اصلی شرکت آگاهی دارند. این شخص می تواند به شکل چرخشی از بین اعضای هیات مدیره انتخاب گردد و حتی رییس هیات مدیره به شخصه در نمایشگاه حضور پیدا کند. حضور این شخاص به علت قدرت در امضای قرارداد و امکان تصمیم گیری برای شرکت اهمیت زیادی دارد.

مسئول غرفه نمایشگاهی را می توان قوی ترین شخص درون هر نمایشگاه معرفی نمود به دلیل اینکه همه ی  کارهای هماهنگی، اجاره وسایل، امضا،غرفه سازی یا حتی تخلیه و  تخریب وسیله ها پس از تمام شدن نمایشگاه بر عهده وی می باشد و در صورتی که کوچک ترین خلل در کار ایجاد شود او مسئول وظیفه دارد فردی را انتخاب نمایدکه از امکانات مدیریتی برخوردار باشد.

در پایان این هرم اعضای خدمه و تدارکات حضور داشته باشند که با مخاطبان به شکل مستقیم در ارتباط نمی باشند ولی اهمیت کار آن ها پایین تر از مسئول غرفه نمایشگاهی هم نمی باشد. اعضای خدمه می بایست در نظر داشته باشند که غرفه نمایشگاهی همواره می بایست در تمیزترین شکل خود باشد. هم چنین خدمه هر لحظه می بایست آماده پذیرایی از مهمانان باشند به دلیل اینکه مهمان ناخوانده و ناگهانی از جمله خصوصیات یک نمایشگاه می باشد، هم چنین نوع پذیرایی و ادب این اشخاص هم می تواند در جلب رضایت مخاطبان اثر گذار باشد.

مطلب مرتبط:

مولفه های مربروط با غرفه نمایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *