غرفه سازی چیست؟

انواع روشهای چاپ دیجیتال
جولای 25, 2018
آیا چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست مزیت دارد؟
جولای 29, 2018

غرفه سازی چیست؟

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه غرفه سازی چیست؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. غرفه ها معمولا یک نوع نمایشگاه هایی هستند که در آنجا محصولات خود در معرض نمایش خود قرار می دهند. پس در ادامه همراه ما باشید.

غرفه سازی چیست؟

غرفه سازی چیست؟

غرفه سازی نمایشگاه یکی از اثر گذارترین راه های تبلیغات و هم چنین عرضه خدمات و محصولات می باشد.درحال حاضر سایر صنعت نمایشگاهی به عنوان صنعتی نوپا با بیشتر از 200 سال قدمت شناخته نمی شود. حضور موفق در نمایشگاه ها ، احتیاج به رعایت نکاتی فراوانی است که یکی از اصلی ترین آن ها ساخت و تجهیز مکانی می باشد که مشتری از برگزار کننده اجاره کرده است.که در اصطلاح به آن غرفه نمایشگاهی گفته می شود. غرفه سازی و تجهیز غرفه ، احتمالا مهم مترین قسمت شرکت در نمایشگاه به شمار می آید. به این معنی که هر چه غرفه شما زیباتر و کاملتر باشد ، چشم بیننده را خیره کرده و به شما این امکان را می دهد که اعتماد مخاطب را جلب نمایید و امکانات غرفه از جمله ویترین های نمایش محصول و خدمات ، میز های کانتر برای اطلاع رسانی و معرفی محصول ، اتاق مذاکره ، پوسترهای نصب شده در غرفه ، گل آرایی و غیره شما را قادر به معرفی هر چه بهتر محصولات می کند.

در قسمت غرفه سازی حتما دقت زیادی در انتخاب غرفه ساز را داشته باشید. شرکت های غرفه ساز معتبر همه دارای مجوزهای لازم و سابقه کاری درخشان در این زمینه می باشند. احتمالا فرایند غرفه سازی شامل نقاشی ، نجاری ، برقکاری و غیره باشد اما در صورت لزوم هر نجار و نقاش و برق کاری ، غرفه ساز نمی باشد.

بعضی از مزیت های غرفه ساز تخصصی:

1-بهره گیری از طرح های به روز و جدید با لحاظ ایستایی سازه

2- داشتن کارگاه برای برش و ایجاد غرفه

3- با داشتن کادری مجرب در قسمت راه اندازی و سرپا کردن غرفه

4- ناظر فنی و کیفی متخصص برای نظارت بر روند تهیه غرفه

و …

غرفه سازی نمایشگاه احتمالا کاری به ظاهری ساده داشته باشد ولی حرفه در آن خیلی با ارزش و حیاتی است . احتمالا اصلی ترین قسمت غرفه سازی که اشخاص بسیاری را به مشکل می اندازد ، زمان بندی آن می باشد. اینکه در چه تاریخی نقشه ها به کارگاه فرستاده شود . چه زمانی مناسب ترین موقع حضور برای ساخت در نمایشگاه است ،نقاش و برقکار و غیره کی باید در نمایشگاه حضور پیدا کنید باشند از نکته های اصلی در غرفه سازی نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *