ترفند هایی برای طراحی حرفه ای بروشور

در مورد چاپ بروشور بیشتر بدانید
نوامبر 1, 2018
رنگ در طراحی کاتالوگ چه اهمیتی دارد
نوامبر 4, 2018

ترفند هایی برای طراحی حرفه ای بروشور

در این مطلب قصد داریم ترفند هایی برای طراحی حرفه ای بروشور به شما ارائه کنیم. همان طور که می دانید بروشور ابزاری است که می توانید از طریق ان اطلاعات لازم در مورد محصولات را به مشتریان خود بدهید از این رو طراحی بروشور هم بسیار تاثیر گذار است برای جذب مشتری، که ما در ادامه ترفندهای در این زمینه برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید بروشور زیبا و حرفه ای را طراحی کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

ترفند هایی برای طراحی حرفه ای بروشور

دقیقا در رو به روی اون هایی که یه بروشور حرفه ای تهیه می کنند، اشخاصی قرار دارد که یه طرح اولیه و بی کیفیت رو عرضه می کنن. و با این باعث می شود که کاربران بالقوه در پی همین کالا برن و از شرکت دیگه ای اون رو خریداری کنند. به دلیل اینکه احساس اولیه آنها بهشون میگه که کار شما کیفیت لازم رو نداره.

بروشور یه نوع دفترچه به شمار می رود که اطلاعات لازم از یه شرکت، کمپین، یک رویداد، کالا و یا خدمت درون آن گنجانده شده است.

حالا چگونه یک بروشور رو حرفه ای تر طراحی کنیم؟

یه بروشور کامل و قدرتمند می تونه به خواننده های اون، آموزش کلی رو عرضه بده، به شرکت اعتبار دهد و در پایان خریداران رو متقاعد کند تا واکنش نشون بدن.

بیشتر بخوانید: راه های جذاب کردن بیشتر بروشور

۱شناخت کامل

  • زمانی که قصد دارید طراحی را آغاز کنید می بایست هدفت رو مث کف دستت بشناسی که چیه چجوریه اسمش چیه کارش چیه وغیره
  • در صورتی که با هدف جلو بروید توی مسیر تعیین شده ای حرکت می کنید.
  • هر چه اطلاعات زیادتری از هدفتون بدست آورید می تونید بهتر طراحی کنید و بهتر انتخاب نمایید.

۲– خریداران خود را بهتر بشناسید.

از اونجایی که بروشور یه ابزار تجاری به حساب میاد، خیلی مهمه که شما مشتری ها رو بشناسید و به طور کلی علایقشون رو بدونید تا بتونید با یه بروشور نظرشون رو جلب کنید. مثلا چنان چه شما قراره یه بروشور واسه رستوران آماده کنید، استفاده از وکتور غذا ها و یا پروسه سرو شدن غذا ها بسیار مفیده و اثر گذاره.

۳در طراحی خلاقیت بروشور خودتون رو ناب و همیشگی کنید.

کپی کردن یه طرح و ایجاد تغییرات در اون اصلا ایده مناسبی نیست. البته الهام گرفتن بد نیست . توی بازار رقابتی امروز، می بایست کنید از خلاقیت خودتون استفاده کنید تا اون چیزی که می بایست رو طراحی کنید و این همون چیزیت که می تونه شما رو از بقیه جلو بندازه.

۴بازی با فونت های مختلف ممنوع

زمانی که روی یه پروژه کار انجام می دهید در استفاده از فونت ها دقت لازم را داشته باشید. اینجا چند حالت وجود داره.

حالت اول این است که شرکت خودش یه فونت به خصوصی رو داره که اون فونت رو توی سایت خودش و یا هر جای دیگه ای مانند نرم افزار موبایلی، به کار گرفته که شما در این صورت مناسب ترین انتخابتون اینه که از همیت فونت استفاده نمایید.

حالت دوم این است که شما یه سری فونت ها رو آزمایش می کنید و در پایان از 2 یا 3 نوع فونت در بروشور استفاده می نمایید. استفاده از فونت های بی شمار و گوناگون در بروشور حس نارضایتی رو به خریدار خواهد داد.

مطلب مرتبط:

روش های تاثیر گذار در طراحی بروشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *