روش های تاثیر گذار در طراحی بروشور

راه های جذاب کردن چاپ بروشور
اکتبر 9, 2018
نکته های اصلی و طلایی در طراحی و چاپ کاتالوگ
اکتبر 11, 2018

روش های تاثیر گذار در طراحی بروشور

در اینجا قصد داریم در مورد روش های تاثیر گذار در طراحی بروشور برای شما بگیم. همچنین می خواهیم به موضوعاتی همچون اینکه چطوری میشه یک بروشور اثر گذار طراحی کرد؟ و باید چه نوع مطالبی نوشت که کاربر را جذب کند و…. بپردازیم . همراه ما باشید.

روش های تاثیر گذار در طراحی بروشور

در صورتی که تمایل دارید بروشوری را بسازید که بموجب بیشتر شدن فروش شود و یک کالا یا خدماتی را معرفی کنید، به احتمالاُ با مشاهده این روش ها شگفت زده می شوید. با این حال موقعی که در حال طراحی و توسعه یک بروشور ویژه می باشید و همه ی هزینه های لازم همچون طراحی گرافیک، چاپ و عکاسی را در نظر می گیرید می بایست اطلاع داشته باشید که حتی در صورت استفاده از خدمات چاپ ارزان قیمت، باز هم هزینه های بیشتری را متقبل می شوید. چنان چه تمایل دارید بروشور طراحی شده را از طریق پست به خریدار برسانید می بایست این هزینه را هم به هزینه های دیگر بیافزایید. هزینه فقط چیزی نیست که باید موقع طراحی بروشور نگران آن باشید. هر نوشته ای که شما بر روی کاغذ یادداشت می کنید می تواند بر روی احساسات کاربر اثر گذار باشد. در ادامه با برخی از این روش های تاثیر گذار همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بروشور تاشو (چند لت) چیست؟

1. با خریداران خود را بیشتر بشناسید:

پیش از اینکه قصد داشته باشید زمانی را برای برنامه ریزی درباره بروشور صرف نمایید، اطمینان حاصل کنید که کاربران خود را به درستی بشناسید. به دلیل اینکه آن ها تمایل دارند کالاهای شما را خریداری کنند؟ چه کار مهمی می توان برای آن ها انجام داد؟ اصلی ترین اشکالی که کالا یا خدمات شما می تواند برای آن ها حل کند چیست؟ چنان چه جواب این پرسش ها را به درستی نمی دانید، می بایست در پی آن ها باشید. با فروشندگان خود حرف بزنید. نظر خریداران خود را بپرسید. از جواب های آن ها برای بهتر کردن وضعیت موجود استفاده نمایید.

2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید:

برای اینکه طراحی اثر گذاری داشته باشید، بروشور شما می بایست توجه خریدار را به خود جلب نماید، علاقه آن ها را به مطالعه زیادتر کند، تمایل آن ها را برای خرید کالا یا خدمات بیشتر کند و باعث شود عمل یا فعالیت ویژه ای مانند خریدن کالا یا خدمات را در مشتری ایجاد کند.

3. عکسی از ساختمان کاری خود را بر روی بروشور درج نکنید:

قطعاً شما هم درباره ساختمان کاری خود و پیشرفت شرکت خیلی مغرور هستید و تمایل دارید کاربران هم در این مورد اطلاعاتی بدست آورند ولی کاربران علاقه ای به دیدن ساختمان شما و بزرگی آن ندارند. فقط چیزی که برای آنها با ارزش است این است که کالا یا خدمات شما می تواند احتیاجاتشان را برآورده سازد یا خیر. به این خاطر نباید محیطی از بروشور را که می تواند برای فروش کالا یا متقاعد کردن کاربر برای خرید به کار رود به هدر بدهید. تلاش کنید از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

4. موقع فروختن چیزی نگویید:

خریدارانی که شما به شرکت یا محصولات شما رغبتی نشان نمی دهند مگر در صورتی که اطلاع داشته باشند این کالا یا خدمات قرار است احتیاجات آنها را برطرف سازد. پس در این مورد خوب فکر کنید. چند نفر از مردم موبایل های هوشمند را به دلیل استفاده کردن از آن ها خریداری می کنند؟ آن ها این موبایل را بیشتر برای ایجاد ارتباط بهتر می خرند و تمایل دارند اطلاعات، عکسها و احساسات خود را از طریق آن به اشتراک گذاری کنند. به این خاطر هم تولید کنندگان موبایل های هوشمند و فراهم آورندگان خدمات تلاش می کنند در موبایل های هوشمند خود امکان اشتراک گذاری، تصویر برداری، پیام رسانی و دیگر موارد لازم را در آن قرار دهند تا خریدار زیادتری به خود جذب کنند.

مطلب مرتبط:

چاپ بروشور چه تاثیری بر کسب و کار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *