مناسب ترین روش برای نمایش 2 برند در یک غرفه نمایشگاهی چیست؟

طراحی غرفه های کوچک به شکل هوشمندانه و کاربردی
آگوست 20, 2018
تبلیغات تصویری چه اهمیتی در غرفه نمایشگاهی دارد
آگوست 22, 2018

مناسب ترین روش برای نمایش 2 برند در یک غرفه نمایشگاهی چیست؟

در این مطلب می خواستیم در مورد اینکه مناسب ترین روش برای نمایش 2 برند در یک غرفه چیست؟ برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم. گاهی اوقات پیش می آید که 2 برند می خواهند با هم در یک غرفه محصولات خود را ارائه کنند ، ما در اینجا می خواهیم روش های را در این زمینه به شما معرفی کنیم که با دنبال کردن این راه می توانید به سادگی دو برند را در یک غرفه قرار دهید. همراه ما باشید.

مناسب ترین روش برای نمایش 2 برند در یک غرفه نمایشگاهی چیست؟

قبل از چیزی ، شما می بایست خصوصیات ویژه هر کدام از برندهایتان چیست. بعد برای هر برند هویت خاص خود  را در نظر بگیرید. بهتر است هر برند جای تعیین شده ای از غرفه را به خود مختص بدهد در این حالت هر کدام بهتر در ذهن مخاطبانتان قرار خواهد گرفت.

چنان چه کپانی شما مجموعه ای از چند محصول و برند است بهتر است برندهای خود را بصورت زیر مجموعه ای از کمپانی اصلی به نمایش بگذارید. اینکار به قوی تر شدن برند کمک زیادی می کند و تصویر مناسب تری از کمپانی  شما به مخاطبانتان القا می کند.

در غرفه ای با 2 برند گوناگون ، که هر برند محیط ویژه ای به خود را داشته باشد ولی نباید تفکیک فضا به شکلی انجام شود که به مشتری این حس انتقال دهد که با 2 کمپانی یا برند مختلف از هم سر و کار دارد که از یک فضای استفاده می کنند، چرا که می بایست در عین تفکیک محیط یکپارچگی در مکان هم حس شود و بازدید کننده بطور نامحسوس از محیط یک برند به سایر برند منتقل کند. استفاده از رنگ های متمایز یا تبلیغات تصویری ویژه به هر برند از روش های است که از طریق آن ها خواهید توانست به هدف خود دست پیدا کنید.

چنان چه لازم است که محیط ها را به شکل فیزیکی تقسیم نماید، اینکار را با عناصری که در طراحی غرفه بکار گرفته شده اند، مثل تلویزیون شهری یا فلاورباکس یا استندهای نمایش محصول یا دیوارهای جداکننده دکوراتیو انجام دهید. هم چنین می بایست به این نکته را در نظر داشته باشید که اسم و لوگوی هر 2 برند بدرستی در معرض دید کاربر قرار گیرد. در ادامه با عناصر مهم در جذب کاربر همراه ما باشید.

عناصر مهم در جذب کاربر برای غرفه نمایشگاهی

نورپردازی و رنگ:

پژوهش های روانشناسی نشان داده که نور و رنگ بر روی رفتار و حالات انسان ها اثر مستقیم می گذارد. پس  نقش این عنصر را در عرضه پیام های شرکت شما و قوی کردن هویت اسم تجاریتان دستکم نگیرید. رنگ های لوگوی شما همواره می بایست برجسته و تعیین شده باشند برای مگهداری ثبات اسم تجاری تان. رنگ های هماهنگ با هم می توانند حس اطمینان و مثبت نگری را به خوبی به بازدیدکنندگان می دهند. چنان چه شما پیام با ارزشی را تمایل دارید انتقال دهید از رنگ های ضد هم استفاده نماید تا اثر بصری قدرت مندی را بسازد. نور و روشنای می تواند فاکتور انسانی را در پشت یک اسم تجاری قرار دهد و به کاربران در سطح شخصی تجدید نظر کند. بخشی از جاهایی که باید نور پردازی در آنها صورت گیرد:

نورپردازی ویترین ها و پایه ستون ها

لایت باکس های طراحی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *