آرته چاپ

نکته های اولیه در مورد ساخت غرفه نمایشگاهی

نکته های اولیه در ساخت غرفه نمایشگاهی

در این مطلب می خواهیم نکته های اولیه در ساخت غرفه نمایشگاهی برای شما بگیم. اگه می خواهید طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشید تا بتوانید مخاطب را به طرف خود جذب کنید می بایست یکسری نکات اولیه در ساخت غرفه را رعایت کنید. در ادامه با این نکات و توضیحاتی بیشتر همراه ما باشید.

پس با در نظر داشتن اهمیت زیاد نمایشگاها سالانه شرکت های زیادی در نمایشگاه ها غرفه دار می باشند و هزینه های بسیاری برای تبلیغات و دیگر خدمات نمایشگاهی که باعث می شود در نمایشگاه حضور پررنگی داشته باشند انجام می دهند اولین و بدیهی ترین احتیاج یک شرکت برای حضور در نمایشگاه غرفه نمایشگاهی می باشد بدیهی است که طراحی غرفه نمایشگاهی برای هر غرفه خاص است از طرفی نحوه ساخت غرفه نمایشگاهی هم با هم تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید:

موقع حضور در نمایشگاه ها موارد بسیاری مورد برسی قرار می گیرد که به طبع هریک از آنها اثر گذاری به خصوصی روی قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی دارند به دلیل اینکه غرفه نمایشگاهی می بایست مناسب و با نمایشگاهی که برگزار می شود طراحی و اجرا گردد.

بیشتر بخوانید: گرافیک چه تاثیری در تجارت غرفه سازی نمایشگاهی دارد؟

بعضی از فاکتور های اصلی که در ساخت غرفه نمایشگاهی مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از:

1- نوع نمایشگاه

2- قوانین اجرا کننده نمایشگاه

3- مکان اجرای نمایشگاه

4- مدت زمانی که ساخت غرفه نمایشگاهی طول می کشد

5- متریال مصرفی در ساخت غرفه نمایشگاهی

راه اندازی غرفه نمایشگاهی با مدولار ویژه

راه اندازی غرفه نمایشگاهی با مواد پروفیل آلومینیوم با مقاطع ویژه ای که ساختاری منظم دارد. با امکانات بالا برای فضاسازی در ابعاد گوناگون غرفه و امکان بهره گیری از پرکننده های گوناگون اعم از پنل های چاپ شده ، انواع پلکسی گلاس ، لایت باکس و … را دارا می باشد.

مزیت های استفاده از غرفه نمایشگاهی پیش راه اندازی شده:

وزن کم و مقاوم در مقابل زمین لرزه:

ساخت غرفه نمایشگاهی با سازه های از قبل ساخته  وزن خیلی ناچزی دارند و خیلی انعطاف پذیر می باشند، این انعطاف جایی خود را نشان خواهد داد که زلزله اتفاق بیافتد.

بر حسب المان های استاندارد دنیا:

این سازه طبق استانداردهای روز دنیا می باشند و در عین کاربردهای مختلف خود معمولاً ، عامل های زیست محیطی را هم به خطر نمی اندازند!

بیشتر کردن سرعت فاز اجرایی:

در راه اندازی غرفه نمایشگاهی سرعت عنصری حیاتی به شمار می آید، به این جهت بهتر است با در نظر داشتن سرعت زیاد اجرای این سازه های پیش ساخته؛ از آن ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی بهره گیری کنیم.

امکان بازیابی دوباره :

نمایشگاه به پایان رسید، حالا زمان آن است که سازه های قبل ساخته مصرفی در غرفه خود را باز نموده و منتظر رویداد تازه ی نمایشگاه بعدی باشید!

جا به جایی راحت و آسان:

آسان ترین حمل و نقل ممکنه را برای شما همین سازه های مدولار یا قبل ساخته به ارمغان خواهند آورد. سازه هایی که حتی برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی می توان با دست هم آنها را حمل و نقل کرد.

مطلب مرتبط:

ایده های جالب برای راه اندازی غرفه های نمایشگاهی